CONCAS reprezintă:
CALITATE
OPERATIVITATE
NOUTATE
COMPETENŢǍ
ABILITATE
SUPERIORITATE
Conștienți fiind ca o organizatie isi gaseste ratiunea de a exista si poate sa se dezvolte numai atunci cand produsele si serviciile sale satisfac nevoile clienților, principalul obiectiv al CONCAS este obtinerea satisfactiei clientilor sai in ceea ce privește calitatea, prețul, termenele si parametrii de livrare.
Pentru a atinge acest nivel de competivitate si eficienta, echipa manageriala a CONCAS, se angajeaza sa stabilesca anual, sa respecte, sa faca cunoscute si sa implementeze politicile si obiectivele masurabile privind calitatea, mediul si tintele de mediu si SSO. De asemenea, se angajeaza sa asigure resursele necesare pentru implementarea Sistemului de Management Integrat al Calitatii, Mediului si al SSO, a politicilor si obiectivelor stabilite, sa conduca sedintele de analiza a managementului.
In acest sens, in centrul preocuparilor noastre privind calitatea sunt urmatoarele aspecte:
- Straduinta de a oferi clientilor, oricand, un produs / serviciu de calitate superioara, in conformitate cu cerintele si parametrii solicitati.
- Motivarea si calificarea personalului.
- Imbunatatirea continua a performantelor globale ale societatii prin:
- imbunatatirea proceselor
- analiza si imbunatatirea sistemului de management al calitatii.
- asigurarea resurselor.
- Responsabilitatea fata de societate.
- Cresterea rentabilitatii si eficientei.
- Respectarea standardelor privind calitatea.
- Certificarea si mentinerea certificarii Sistemului de Management Integrat Calitate -Mediu – SSO in conformitate cu SR EN ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001:2015 si SR OHSAS 18001:2008.